klik2 dapat duitt

Pengikut Blog Saya

JOM SHOPPING!

Sunday, July 25, 2010

Zuriat dan Komitmen





Assalammualaikum..Selamat Pagi semua.Semoga hari ini lebih baik dari hari kelmarin. :).Hari ni dah 26 Julai 2010 bermakna ada 3 hari lagi genapla 4 tahun usia perkahwinanku.Rasa macam baru je kahwin..hik hik..mengada-ngada betul la aku ni..
Hmm..Alhamdulillah sepanjang sepanjang 4 tahun menjadi isteri kepada Suami ku yang bernama Encik Mohd Shasrizan, hidup menjadi lebih sempurna walaupun belum dikurniakan cahaya mata.Hati memang sedih dan rasa bersalah tapi apakan daya ini semua Rezeki Allah SWT.Cuma perlu bersabar dan berusaha lagi.Alangkah indahnya ada anak..seronok mendengar ketawa anak-anak kecil..menangis dan apa lagi dipanggil Umi, mama dan sebaginya..yerla ini kan semua kuasa Tuhan.Kita manusia hanyalah mampun berdoa dan berusaha.. Hampir dua bulan dah rutin harian berulang dari dungun ke Kuala Terengganu..penat tu mmgla penat tp rasa seronok lagi dapat duduk dekat ngan suami dan di rumah sendiri.. hehehe Tinggal brapa hari jer lagi nak masuk Ramadhan..sekejap jer masa berlalu.. dah nak habis dah tahun 2010..ada 4 bulan jer lagi.. tahun depan masuk 29 la umurku.Tua dah rasa.. Okla .. sambung lagi...

Jom Klik2

My Beloved Husband Birthday

My Beloved Princes Birthday

My Birthday