klik2 dapat duitt

Pengikut Blog Saya

JOM SHOPPING!

Tuesday, August 7, 2012

Wordless Wednesday!!!

Salam semua..selama pagi ..hari ni masih lemau..sebab demam, batuk dan selsema skit2 lagi..kelmarin doktor baik hati bagi saya mc sehari.. kalau bagi dua hari lagi2x baik hati..hehe..kalau saya bodek lagi doktor tu lagi dapat kot.. kiki.. tak kuasa aku nak mebodek.. tu pun dia bagi mc suruh rehat awal2 lagi.. inagt nak minta dua hari..tapi dia bagi sehari awal2 lagi sebab dia suruh aku rehat dan makan uba, segan lak nak minta lebih . tekak saya jadi merah.. demam ada skit.. selsema ada skit.. so oleh kerana Ibu mengandung tak leh makan ubat mcm org biasa.. so lama la skit doktor tu duk belek buku ubat dia.. almaklumla.. doktor muda.. hensem lagi...hahahah so  di bagila ubat yg selamat di makan.. balik tu terus buka puasa dan makan ubat yg dia bagi.. so far Alhamdulillah... kurangla skit.. tapi kan.. bila masuk kerja duk dalam opis berekon ni  nak batuk ajer.. dah pakai stokin.. baju sejuk ..dan tutup hidung ngan tuala .. masih tak dapat nak defence diri dari kesejukkan.. HELP me!!!!...

Okla hari ni ada la mood skit nak upload gambor... okla  selamat menjamu mata dengan gambor2 saya yang tak seberapa ni..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
muka org  tak sihat bergaya ngan tudung ala-ala fareeda. p/s : nak beli fareeda tak mampu lagi sebab harga dia mahal  gilerrrr

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


 ini baru suku kuih raya yang diorder dah sampai.. semuanya RM 86  jer.. rasanya biskut yang cup hijau tu ( biskut Sarang Semut) akan dijadikan juadah bukak puasa hari ni.. heheh
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 Notis  pemeriksaan Ibu Dan Anak.. kiki.. fix.. yang ngeri tu lepas raya  ada cek darah lagi...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



 Rempah Ikan Bakar Yang diorder dari opismate hubby.. hehe mintak2la kena ngan selera ku.. nak bagi kat cousin satu... hope dia suka...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Dah Habis la... takder dah.. 4 keping jer... minggu depan la plak.. hehe okla nak rehat jap...byeee

Jom Klik2

My Beloved Husband Birthday

My Beloved Princes Birthday

My Birthday