klik2 dapat duitt

Pengikut Blog Saya

JOM SHOPPING!

Tuesday, August 14, 2012

SALAM LEBARAN - Sticky Mode


Semakin Dekat Semakin Sedih...Semakin dekat Semakin Berdebar..

Assalammualaikum..Selamat pagi dan salam ceria semua... hari ni dah 26 Ramadhan 1433 Hijrah..sekejap jer masa berlalu.. sedih plak meninggalkan ramadhan.. Tak lama lagi nak sambut syawal.. hati ni bertambah sedih sebab tahun ni tak dapat beraya dah dengan tokki( pulang ke rahmatullah (6 Mei 2012)..Sedih tak terkata.. mana taknya ..dari  membesar bersama dengan  arwah tokki dan arwah mak ( 13  Januari 2010) .. Tapi kena redha jerla.. Allah lebih sayangkan dia.. semoga Roh mereke berdua di tempatkan di golongan org yang beriman dan beramal soleh.. amin.... Apa apa pun.. semuanya ada hikmah belaka.. Insyaallah tahun  ni ..dapatla beraya Haji  bersama  orang baru .. hehehe.. tak sabar nak melihat dia..: ).. hari2 duk counting day nak  jumpa dia.. dia pun mcm tak sabar nak tgk dunia ni.. hari2 aktif sgt.. kick umi dia. dah mula kenal suara umi ngan  abah dia.. ada jer tindak balas kalau kita bercakap2 dengan dia... dan macam2 gerakan lagi.. membuatkan hati ni bertambah terharu.. besarkan Kuasa Allah SWT ...  kira2 ada 51 hari lagi .. berdebar lak rasanya... semoga Allah SWT mempermudahkan segalanya.. amin...



Jom Klik2

My Beloved Husband Birthday

My Beloved Princes Birthday

My Birthday