klik2 dapat duitt

Pengikut Blog Saya

JOM SHOPPING!

Saturday, August 25, 2012

Selamat HAri Raya~ Ahad yang lemau!!!! grrrrr

Assalammualaikum..selamat pagi..salam ceria... selamat hari raya yang ke 8..Hah dah raya ke 8  rupanya hari ni.. sekejap jer.. tak terasa mana la raya tahun ni..  mood raya mmg tang ke mana dah.. dua minggu sebelum raya  dah  demam dan batuk.. bersambung raya  raya ke 3 start selsema balik... penat la.. Nasib baik Baby ok.. hehe permulaan mengandung takder lak rasa lemau mcm ni.. ni dah nak akhir2  pregnant ni baru merasa demam, batuk dan selsema.. tapi kann.. selera cam biasa jer  ada jugakla selera luar biasa tu mari.. hahahaha.. bahaya tol la.. nasib baikla  GDM tak menghantui lagi.. heheh.. minggu ni dah masuk 34 Minggu..cepatnya masa berlalu...
 kalau  dihitung ada 6 minggu lagi... haish..  dekat dah tu..   si dia kat dalam aktif sgt2.. dah jadi serba tak kena bila nak duduk.. nak tidur.. ..tapi kan terasa tak sabar nak melihat dia.. hari hari duk bercakap ngan dia.. .. bila  tgk cerita upin dan ipin makin menjadi2 tendangan dia... senang jer kalau nak kira  pergerakan dia..  pasang jer cerita upin dan ipin.. hah rancak la dia bergerak dan menendang.. agak2 nya  nanti dia kuar  suka tgk citer upin dan ipin jugakla kot..hehe satu lagi pantang pegang baby  org lain.. main kuat la dia menendang.. hehe  kes jeles ni... ikut saper la ni.. hehe ..okla  nak  out dulu.. mood malas dah datang ni.. byeee



Jom Klik2

My Beloved Husband Birthday

My Beloved Princes Birthday

My Birthday