klik2 dapat duitt

Pengikut Blog Saya

JOM SHOPPING!

Wednesday, September 5, 2012

MARA CLARA

google image

Mara dan Clara tertukar semasa dilahirkan. Mara seorang yang bijak dan manis tetapi dibesarkan dalam keluarga yang miskin.
Clara pula seorang budak yang bijak tetapi manja ini kerana dia di besarkan dalam keluarga yang kaya raya. Mara dan Clara adalah sahabat yang rapat di sekolah.Tetapi lama kelamaan Clara membenci Mara kerana Clara beranggapan Mara ingin merampas kehidupan
 yang dimilikinya. Clara banyak membuli dan menyeksa Mara.
Sehinggalah rahsia sebenar mereka terbongkar.




p/s: sangat suka kat cerita ni.....!!!!!

Hah??? hari ni dah khamis? betul ker? :P

Assalammualaikum..selamat pagi dan salam sejahtera.. Hari ni terasa sedikit kebingungan..   sebab terasa sekejap jer berlalu satu minggu..  hari ni dah khamis .. mmg sekejap  la masa berlalu.... hehe Perkataaan KHAMIS ni mmg sangat  mmg cukup sinonim dalam diriku.. hehe apa taknya  esok dan lusa leh la baring alma skit..  duk opis asyik duduk jer.. lenguh pinggang ni.. nak tidur cam tak berapa ok sgt sebab bos baru ada..kikiki..  okla...  ayat karangan dah tunggang terbalik.. mood malas dah datang...  nak out duulu.. kalau ada kesempatan  tengahari ni  update lagi... okla byeee

Jom Klik2

My Beloved Husband Birthday

My Beloved Princes Birthday

My Birthday