klik2 dapat duitt

Pengikut Blog Saya

JOM SHOPPING!

Thursday, November 29, 2012

Kronologi Bersalin Nur Ainul Zahirah 9 Oktober 2012 part 3

Assalammualaikum..selamat petang.. salam ceria.. hehe  maap ler sejak dua menjak ni bersiaran lewat petang skit..  nak kata bz tak la jugak.. tapi yerla sejak ada tanggungjawab baru ni kena ketepikan dulu benda2 mcm ni.. okla kita sambung  cerita  yang dijanjikan..heheh


Part3 
6 Oktober 2012

Takder apa yang beza nya dengan hari kelmarin..  cuma semankin hari semkin cuak dan berdebar sebabnya bila dah stay kat wad macam2la kita leh tengok dengar dan tahu.. mcm mcmla..  Hari ni mcm  biasa..doktor dengan operasi ' cek jalan' dan Membuat pemeriksaan jangtung anak (CTG).. Bosannya tuhan je yang tahu...baring, bangun..ke bilik air.. baca majalah.. baca surat khabar.. nak g jalan2 pun hanya dibenarkan dalam wad  ni jer.. g jalan2 dari katil ke katil .. mcm2  masalah yang  di hadapi oleh bakal2 ibu..adoila..makin seriau di buatnya.. Walaupun dan diusik2 dan cek jalan masih tak terasa sakit.. doktor cakap esok kena masuk ubatla.. .. hurm..  okla setakat ni je untukr part 3... jumpa di part 4 yang penuh mendebarkan...heheh

K


Jom Klik2

My Beloved Husband Birthday

My Beloved Princes Birthday

My Birthday