klik2 dapat duitt

Pengikut Blog Saya

JOM SHOPPING!

Thursday, November 5, 2015

JOM JENGUK MODISH, GLADE DAN FOXY


FOXY


GLADE


MODISH


HARGA?????

I
I
I
I
I
I
V
V

MODISH, FOXY & GLADE (Jubah Dress)
Harga standard size : RM149
Harga plus size : RM159
Kesemuanya Nursing Friendly



SAIZ
I
I
I
I
I
I
V
V




HARGA UNTUK KADAR POS LAJU
I
I
I
I
V
V



Kadar POSLAJU yang dikenakan ialah:

STANDARD SIZE

RM8 untuk sehelai dan RM13 untuk 2 helai bagi semenanjung msia. 

RM13 untuk sehelai dan RM18 untuk 2 helai bagi Sabah dan Sarawak.

Lain-lain harga postage boleh hubungi person incharge/pn Mass.


PLUS SIZE

RM10 untuk sehelai dan RM15 untuk 2 helai bagi semenanjung msia. 
RM15 untuk sehelai dan RM20 untuk 2 helai bagi Sabah dan Sarawak.
Lain-lain harga postage boleh hubungi person incharge/pn Mass.

KEPADA SESIAIA YG BERMINAT BOLEHLA HUBUNGI SAYA


V
V
V
V


Sunday, May 24, 2015

Selamat Hari Guru




Assalammualaikum.. salam ceria semua..lama dah tak update blog ni... kebizian.,kemalasan.ketandusan dan macam2 lagi hihih.

Minggu lepas 21 Mei 2015 Taska Permata Yayasan Pembangunan Keluarga  Kuala Terengganu telah mengadakan Sambutan hari guru.Setiap parents diminta untuk menyediakan juadah sebagai sumbangan untuk sambutan hari tersebut.Apa jua juadah la..kuih ke..kek ke.. buah ke..terdetik di hati nak membaking tapi apakah daya keletihan mengatasi segalanya.Saya menempah kreampuff 100 biji dan 25 biji Apam cornetto..Alhamdulillah ..saya juga menyediakn hadiah untuk 12 orang cikgu yang banyak mendidik, menjaga dan mendidik anak saya..Sejak umur anak saya 3 bulan  tinggal di taska tu.So far Alhamdulillah mmg terbaik.. jom kita layan gambar majlis tersebut


Hadiah untuk cikgu2 zahirah
hantu selfie dua beranak ni

Hantu selfie

budak yang suka selfie

apam cornetto


kreampuff
suasana majlis sambutan hari guru YPKT  Ktrg
okla stakat ni sajalah  cerita untuk hari ni.. mood dah kelaut.. kepala sakit.. hihih ayat pun tunggang langgang..ok bye

Friday, March 20, 2015

MARI BELI MARI BELI !!!!!

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua warga PUCHONG, SERI KEMBANGAN,SERDANG,KAJANG,CYBERJAYA,BANGI,PUTRAJAYA, DENGKIL,SEPANG DAN KUALA LUMPUR.. jika anda ingin merasai keropok lekor dan keropok keping asli dari Terengganu , boleh dapat kan di sebagaimana yang tertera  kat bawah ni.Keropok memang Asli dari Terengganu memang sedap di makan..mari beli mari beli mari beli!!!!!

Sunday, March 8, 2015

ALFATIHAH

Opick - Tiada Duka Yang Abadi | Official Video: http://youtu.be/RLcjjIc_mVM

ALFATIHAH BUAT GENAP SETAHUN KEHILANGAN MH370 ..

Saturday, March 7, 2015

TEMAN LELAKI UPAHAN

Assalammualaikum..selamat malam .salam ceria.huhu.lamanya tak update blog.Banyaknya debu dan sawang2.Bila
datang penyakit 'M' mmg jadi beginila..satu lagi  kesibukan kerja dan tugasan dirumah membataskan kerja selenggara blog ni.. hihihi.byakla alasan..  skrg ni dah takpayah update  melalui pc pun..just guna phone jerla.. maybe ketandusan idea..okla korang saya ni takmo merepek merabang la panjg2..just n cakap saya tengah angau #TLU..Hah TLU ?? apa tu?.mesti korang tahu dan ada yg tak tahu.. okla jom saya tunjukan apa itu #TLU..

Tuesday, February 3, 2015

ASAM PEDAS UNTUK DIA


p/s: sangat2 aimkan cerita ni.. lambatnya sabtu ahad.. hihih

Thursday, January 15, 2015

Monday, January 12, 2015

POKOK SAMBUNG NYAWA

Khasiat Pokok Sambung Nyawa
TUMBUHAN HERBA: Pokok Sambung Nyawa
NAMA SANISTIFIK: Gynura Procumbeus
Tumbuhan herba yang berprestasi tinggi ini berasal dari negeri China, tak hairanlah di kebanyakan kediaman kaum cina mempunyai tanaman ini, dari segi perubatan, tumbuahan ini mempunyai nilai perubatan yang tinggi.
Terdapat dua jenis tumbuhan ini satu mempunyai batang yang agak kehitaman dan satu lagi agak kehijauan, kedua duanya mempunyai daun yang berwarna hijau dan bergerigi sedikit di bahagian tepi.
Daun pokok sambung nyawa ini agak berlendir sedikit tetapi mempunyai rasa yang lemak terutama di bahagian pucuk, ianya sesuai sekali dimakan mentah sebagai ulam ataupun digoreng sebagai sayur. Bagi masyarakat cina, daun daun itu enak dimasak sup.
Antara khsiat perubatan yang terdapat pada pokok sambung nyawa ini ialah, selain dari dibuat ulam sebagai awet muda, herba itu juga boleh menambahkan tenaga metabolisma, menurunkan tekanan darah tingi, kencing manis serta melegakan sakit kepala dan migrain, mengikut petua orang dulu2 seelok eloknya dimakan antara satu hingga tiga helai sehari (.. seperti herba jarum tujuh bilah) agar kesihatan sentiasa terpelihara.
Cara penanaman pokok ini ialah hanya menyucuk sahaja bahagian yang di kerat ke atas tanah yang agak lembab dan terlindung, seelok eloknya keratan tersebut biarlah yang sedang, tidak terlalu muda atau tua.

Aedes oh denggi!

Salam... sejak 1januari -sampai jari ni dah 4 kali inspektor kesihatan menyembur aedes..nauzubillah.. wabak selepas hujan dan banjir..makin hari makin bertambah..

p/s: bersihkan kawasan rumah, tidur pakai kelambu dan ubat nyamuk.. tp hati2 ubat nyamuk lingkar leh terbakarkan eumah if tak hati2..byeee

Jom Klik2

My Beloved Husband Birthday

My Beloved Princes Birthday

My Birthday