klik2 dapat duitt

Pengikut Blog Saya

JOM SHOPPING!

Tuesday, October 19, 2010

-"-<@KISAH HANDBAG@BAG TANGAN@>-"-

Handbag?Bag Tangan? Hrmm kalau bercakap pasal handbag mesti orang perempuan suka kan..saya juga meminati handbag,suka sangat sampai kalau jumpa handbag mesti nak beli tapi kena sabar..mau tak nya harga ribu riban..yg paling murah untuk yang berjenama rendah skit yg mampu CARLO RINO,SEMBONIA,BONIA,CAEL DEON,SENTINI, BEETHOVEN,ALFIO RALDO dan banyak lagi yang tempatan punya jenama..Tu pun kalau jenama CARLO RINO,SEMBONIA,BONIA dan ALFIO RALDO ..Jenama yg macam ni mahal jugak.. ada yang lebih Lima ratus, ada yang RM400 lebih dan macam-macam la harganya...
Post a Comment

Jom Klik2

My Beloved Husband Birthday

My Beloved Princes Birthday

My Birthday