klik2 dapat duitt

Pengikut Blog Saya

JOM SHOPPING!

Sunday, January 14, 2018

First Post Entry in 2018






Tajuk : Kekasih Paksa Rela
Mula Tayangan : 26 Disember 2017
Masa : Setiap Isnin-Khamis, 7.00 Malam
Siaran : Slot Akasia TV3
Terbitan : Creative Skill Solution Sdn Bhd
Jumlah Episod: 28

LAGU TEMA / OST 

Tajuk : Pasti
Artis : Cherpen Band

Pelakon : Remy Ishak, Intan Najuwa, Ain Edruce, Afzan Rahman, Dayang Areeda, Nynaa Harizal, Jalaludin Hassan, Emelda Rosemila, Fizz Fairuz, Aman Graseka, Khaty Azian, Hazman Al-idrus, Azhar Amir, Fatin Afeefa

SINOPSIS KEKASIH PAKSA RELA
Berkisarkan tentang Adham (Remy Ishak) dan Rosnaida (Ain Edruce) bernikah selepas tamat belajar tanpa persetujuan ayah Adham, Dato’ Azman. Semenjak itu, hubungan Rosnaida dan Dato’ Azman tidak pernah baik, walaupun telah diusahakan oleh Adham dengan pelbagai cara untuk merapatkan hubungan mereka. Berputus asa dengan Dato’ Azman, Rosnaida membuat keputusan untuk membawa diri dan melanjutkan pelajarannya ke Amerika Syarikat dan enggan pulang ke Malaysia. Ketika ketiadaan Rosnaida, Adham telah menyelamatkan Hanan (Intan Najuwa) daripada kejahatan ayah tirinya. Demi mengelakkan sebarang fitnah daripada keakraban mereka, Adham memperisterikan Hanan tanpa sebarang perbincangan bersama Rosnaida. Konflik institusi perkahwinan Adham memuncak apabila Rosnaida pulang secara tiba-tiba. Sanggupkah Adham menceraikan Hanan demi Rosnaida atau sebaliknya? Atau adakah mereka akan meneruskan kehidupan mereka secara berpoligami?






sumber :
GOOGLE

Saturday, October 7, 2017

AWAK SUKA SAYA TAK?

SINOPSIS AWAK SUKA SAYA TAK?


Kisah kasih sayang antara Hilman Yong, seorang kacukan Korea-Amerika-Cina dan Intan Zulaikha, seorang gadis Melayu. Hilman telah jatuh cinta dengan Intan sejak pertama kali ketemu lapan tahun yang lalu di sebuah restoran. Hilman, seorang yang baru mengenali Islam berdoa agar dipertemukan dengan Intan lagi. Mereka bertemu kembali dan mula rapat. Hilman cuba melamar Intan tetapi ditolak kerana Intan belum bersedia. 

Tiga tahun kemudian, Intan ketemu dengan Hilman ketika mengendalikan kursus di Kuala Terengganu. Mereka kembali rapat dan merancang untuk berkahwin. Namun tragedi berlaku, Hilman kemalangan lalu hilang ingatan. Munculnya Damien yang tidak ingat akan agama. Intan berusaha untuk mengembalikan ingatan Damien kepada agamanya dan mengembalikan cintanya yang hilang.

Tuesday, November 29, 2016

Banjir Oh Banjir




Assalammualaikum.. sejuknya hari ni , Hujan je dari pagi, banyak dah tempat dinaiki air..terutama dalam bandar kuala terengganu.














Kawasan-kawasan lain pun sama..maklumla hujan mmg lebat sangat..satu lagi dah masuk musim tengkujuh dah... sejukkk

Ni antara gambar kawasan  lain yang dinaiki air..








p/s : semua gambar kat atas tu saya amik kat Fb Terengganu Times..

Saturday, October 22, 2016

Takder Rezeki..:(

  Assalammualaikum semua..selamat pagi..salam tak berapa nak ceria hari ni.. Semoga  kawan2 sihat semua..Amacam BAJET 2017? so far ada good news..ada Bad news..waaaa..sadis betula.. baru bulan lepas settlekan semua Pinjaman PTPTN.  Tup.. tup Pak Jib umumkan dalam bajet kelmarin dulu 21  Oktober 2016..

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|



Surat perlepasan hutang pun dah dapat..sedih sangat.. semoga dimurahkan rezeki lagi..cover balik...



apa2 pun hutang mesti dilunaskan sebelum dia beranak pinak...


kepada sesiapa nak settlekan atau nak bertanyakan  hutang pinjaman PTPTN  dia especially peminjam dari terengganu boleh lah menghubungi 


WAN 0104125777


sekian, babai....

Jom Klik2

My Beloved Husband Birthday

My Beloved Princes Birthday

My Birthday