klik2 dapat duitt

Pengikut Blog Saya

JOM SHOPPING!

Tuesday, November 29, 2016

Banjir Oh Banjir




Assalammualaikum.. sejuknya hari ni , Hujan je dari pagi, banyak dah tempat dinaiki air..terutama dalam bandar kuala terengganu.














Kawasan-kawasan lain pun sama..maklumla hujan mmg lebat sangat..satu lagi dah masuk musim tengkujuh dah... sejukkk

Ni antara gambar kawasan  lain yang dinaiki air..








p/s : semua gambar kat atas tu saya amik kat Fb Terengganu Times..

Saturday, October 22, 2016

Takder Rezeki..:(

  Assalammualaikum semua..selamat pagi..salam tak berapa nak ceria hari ni.. Semoga  kawan2 sihat semua..Amacam BAJET 2017? so far ada good news..ada Bad news..waaaa..sadis betula.. baru bulan lepas settlekan semua Pinjaman PTPTN.  Tup.. tup Pak Jib umumkan dalam bajet kelmarin dulu 21  Oktober 2016..

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|



Surat perlepasan hutang pun dah dapat..sedih sangat.. semoga dimurahkan rezeki lagi..cover balik...



apa2 pun hutang mesti dilunaskan sebelum dia beranak pinak...


kepada sesiapa nak settlekan atau nak bertanyakan  hutang pinjaman PTPTN  dia especially peminjam dari terengganu boleh lah menghubungi 


WAN 0104125777


sekian, babai....

Jom Klik2

My Beloved Husband Birthday

My Beloved Princes Birthday

My Birthday