klik2 dapat duitt

Pengikut Blog Saya

JOM SHOPPING!

Friday, March 20, 2015

MARI BELI MARI BELI !!!!!

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua warga PUCHONG, SERI KEMBANGAN,SERDANG,KAJANG,CYBERJAYA,BANGI,PUTRAJAYA, DENGKIL,SEPANG DAN KUALA LUMPUR.. jika anda ingin merasai keropok lekor dan keropok keping asli dari Terengganu , boleh dapat kan di sebagaimana yang tertera  kat bawah ni.Keropok memang Asli dari Terengganu memang sedap di makan..mari beli mari beli mari beli!!!!!

Sunday, March 8, 2015

ALFATIHAH

Opick - Tiada Duka Yang Abadi | Official Video: http://youtu.be/RLcjjIc_mVM

ALFATIHAH BUAT GENAP SETAHUN KEHILANGAN MH370 ..

Saturday, March 7, 2015

TEMAN LELAKI UPAHAN

Assalammualaikum..selamat malam .salam ceria.huhu.lamanya tak update blog.Banyaknya debu dan sawang2.Bila
datang penyakit 'M' mmg jadi beginila..satu lagi  kesibukan kerja dan tugasan dirumah membataskan kerja selenggara blog ni.. hihihi.byakla alasan..  skrg ni dah takpayah update  melalui pc pun..just guna phone jerla.. maybe ketandusan idea..okla korang saya ni takmo merepek merabang la panjg2..just n cakap saya tengah angau #TLU..Hah TLU ?? apa tu?.mesti korang tahu dan ada yg tak tahu.. okla jom saya tunjukan apa itu #TLU..

Jom Klik2

My Beloved Husband Birthday

My Beloved Princes Birthday

My Birthday