klik2 dapat duitt

Pengikut Blog Saya

JOM SHOPPING!

Monday, November 14, 2011

Alhamdulillah

Assalammualaikum... salam ceria dan selamat pagi.. hari ni hujan sangat lebat mencurah air ke bumi.. dah musim dia.. Bagun pagi tadi dalam kondisi badan yang tak berapa sihat.. sedikit mual dan loya.. tak tahula kenapa.. nak kerja ke tak.. tetapi kena pergi jugak.. kena gagahkan juga diri ni.. Sampai je ofis dalam kul 7.40  rasa tak berapa selesa sgt.. niat di hati nak ke klinik sudah lama tertangguh.. tapi pagi ni kena pergi jugak dengan  bantuan seorang kawan satu opis untuk ke klinik Umi Azizan. Encik Husband kena outstation  ke Kerteh.Alhamdulillah dalam kul 9 dapat la  berjumpa ngan doktor..   tekanan darah saya 100/81.. okayla.. doktor kata saya ni banyak angin..memangla.. so di bagi ubat untuk  hilangkan angin dalam badan.. hurm.. makan ubat lagi...tension..hehehe.. okla itu jer...
Post a Comment

Jom Klik2

My Beloved Husband Birthday

My Beloved Princes Birthday

My Birthday