klik2 dapat duitt

Pengikut Blog Saya

JOM SHOPPING!

Saturday, November 19, 2011

Penatnya...



Assalammualaikum..salam ceria dan selamat pagi..warghhh...
google image
ngantuknya.. best kan kalau tidur time-time hujan cegini.. hehehe.. tapi hari ni kena kerja kalau tak mesti boleh 
google image
 tidur masam kucing cinonet diatas ni.. naik buai lagi..waduh-waduh.. best  bangat..heheh.. tapi muka ku sekarang mcm ni

google image
penat wei.. dua hari cuti cam rasa tak cuti pun.. sibuk duk mengemas rumah dan packing apa yang patut lagi.. hari jumaat pergi dungun.. pergi kemas brg yanga da sikit lagi yang belum dipacking.. kelmarin kul 11 start pindah..  mak aii!! nak penuh satu lori..mcm tak banyak.. lorn panjang lak tu.. tu belum masuk sofa lagi..ngeh ngeh.. selamat tinggal my sofa.. nanti kamu tinggal ngan owner baru yer.. hehe..
selepas selesai angkut semua barang  kitaorng gerak la ke  destinasi .. dalam kul 12.30 tghari sampai la umah mak mertua .. sesi mengangkat la pulak.. nasik baik budak2 budak tu ada..  penat nyahubby and budak diorg tu.. ingat nanti leh gaji nak belanja makan kepci.. hehe sebab  belanja makan  makan malam tu tak brapa seronok jer.. hehe al-maklumla bukan kena selera diorg kot.. takperla nanti kita makan kepci pulak yer......semalam sesi susun menyusun plak.. pasang katil dan  kemas2 brg2 tu.. banyak lagi benda yang tak selesai.. basuh rumah dan simpan baju ke dalam almari.. adoiya bila la nak habis baju2 tu .. banyak tol la... okla rasa tak bermaya sgt  nak taip byk2..okla byee


p/s:  jumaat depan nak balik kerteh.. .. rindu kat org kampung.hehehe
Post a Comment

Jom Klik2

My Beloved Husband Birthday

My Beloved Princes Birthday

My Birthday