TETAMU SAYA

Sunday, December 11, 2011

Tadaaaaa!!!!!!

Assalammualaikum..salam ceria di malam hari.. mataku dah layu..mood pun dah tak de mana..sebab letih sgt2 hari ni..  haishh.. camna ni..nak lipat kain pun cam lemau jer... hehehe..lama dah rasanya tak update blog ni.. takder mood sebenarnya selepas peristiwa *********** ..heheh doklih letak terang2..nanti susah i nak jawab.. aik buat apa kita nak kisahkan orang.. orang lain duk sibuk psl blog saya.. INI BLOG SAYA okay!!! ikut pandai saya la nak letak apa-apa pun.. bukan korang yang bagi makan pun!!!!..hehe.. Kepada kawang2 yang mengucapkan selamat hari lahir..terima kasih tak terhingga dan semoga Allah Sentiasa Merahmati Kamu semua..sayang semua..Untuk Makluman semua.. Facebook saya ada sedikit  ganguan teknikal.. menyebabkan ramai yg takleh wish kat wall.. sory ek.. apa2 pun korang memang terbaik.. mcm2 cara korang cuba nak wish kan, Pm, chating,emai, msg, calling.... terharu......nak nanes rasanya....
 Thank You semua.. Sayang awak!!!!

No comments: