klik2 dapat duitt

Pengikut Blog Saya

JOM SHOPPING!

Sunday, July 29, 2012

IFTAR RAMADHAN YANG SIMPLE

Assalammaulaikum.. selamat pagi yang sedikit lemau.. jap nanti nak attend metting..so sebelum tu update la blog dulu.. hari ni terkena penyakit  berjangkit dari blog org lain nak update entri psl makanan..tuan tanah yang update pun tak tahan wei.. gulp!!!..apa apa pun menu kat atas tu  yang jumaat lepas.. Maa( mak tiri) ajak berbuka poser  kat umah dia.. seronok wei.. dia masak lauk kesukaan ku..sedap222xx.. ikan singgang, ikan panggang, sambal mangga,petai celur, ulam , tembikai, budu, ikan goreng dll.. nasik baik tak makan tahap melampau..hahah saja update entri ni nak kasi adik aku kat Poli Shah Alam melelh air  liur sekaligus air mata sekali..  kesiannnnn.sajer jer.. nak bagi dia semangat nak belajar rajin2 dan dapat ekrja yang bagus22..jangan memain masa belajor...apa apa pun selamat menjamu mata ngan gambor sekeping tu...Okla daaa...
Post a Comment

Jom Klik2

My Beloved Husband Birthday

My Beloved Princes Birthday

My Birthday