TETAMU SAYA

Wednesday, September 5, 2012

MARA CLARA

google image

Mara dan Clara tertukar semasa dilahirkan. Mara seorang yang bijak dan manis tetapi dibesarkan dalam keluarga yang miskin.
Clara pula seorang budak yang bijak tetapi manja ini kerana dia di besarkan dalam keluarga yang kaya raya. Mara dan Clara adalah sahabat yang rapat di sekolah.Tetapi lama kelamaan Clara membenci Mara kerana Clara beranggapan Mara ingin merampas kehidupan
 yang dimilikinya. Clara banyak membuli dan menyeksa Mara.
Sehinggalah rahsia sebenar mereka terbongkar.




p/s: sangat suka kat cerita ni.....!!!!!

5 comments:

mamasuri said...

nasib aku tak minat sgt telenovela tu...hahaha

HeNRieTTa JoSe said...

Rietta xtgk citer nie...mmg jrg tgk telenovela....

lieyalatif said...

lieya kan fifi mmg tak minat layan telenovela nie..sebab cite nye panjangggg tak abis2 hahaahah...penat nak tgu depan tv ari2 hahhhaha....tapi jgn tak tau, mase dlm pantang mmg lieya layan..semua rancangan tv lieya hafal tau....ekekeekekek

mama tisya said...

salam...nanti ujung bln insya allah pegi ganu lg..kalo sempat bole jumpa..nanti bg la contact number

firdausi said...

hehe saya pakai corby jer kak.. nak gedik2 jugak kat hubby ..manalah tahu leh pakai s3 ke..apa ker...



Re :insyaallah.. kak amy.. masa tu maybe saya duk dalam ward dah..sebab kena admit awal cause GDM.. tapi saya bagi no ni..0199063203.. mana la tahu leh mai tgk baby saya :)b takpun simpan je rno saya tu.. kalau mai trg lepas pantang plak leh bawa kak amy makan ansik dagang the best!!