TETAMU SAYA

Sunday, May 24, 2015

Selamat Hari Guru




Assalammualaikum.. salam ceria semua..lama dah tak update blog ni... kebizian.,kemalasan.ketandusan dan macam2 lagi hihih.

Minggu lepas 21 Mei 2015 Taska Permata Yayasan Pembangunan Keluarga  Kuala Terengganu telah mengadakan Sambutan hari guru.Setiap parents diminta untuk menyediakan juadah sebagai sumbangan untuk sambutan hari tersebut.Apa jua juadah la..kuih ke..kek ke.. buah ke..terdetik di hati nak membaking tapi apakah daya keletihan mengatasi segalanya.Saya menempah kreampuff 100 biji dan 25 biji Apam cornetto..Alhamdulillah ..saya juga menyediakn hadiah untuk 12 orang cikgu yang banyak mendidik, menjaga dan mendidik anak saya..Sejak umur anak saya 3 bulan  tinggal di taska tu.So far Alhamdulillah mmg terbaik.. jom kita layan gambar majlis tersebut


Hadiah untuk cikgu2 zahirah
hantu selfie dua beranak ni

Hantu selfie

budak yang suka selfie

apam cornetto


kreampuff
suasana majlis sambutan hari guru YPKT  Ktrg
okla stakat ni sajalah  cerita untuk hari ni.. mood dah kelaut.. kepala sakit.. hihih ayat pun tunggang langgang..ok bye

No comments: