klik2 dapat duitt

Pengikut Blog Saya

JOM SHOPPING!

Saturday, December 4, 2010

Apa itu 28?

28
Tinggal berapa hari jer lagi usiaku melangkah ke 28 tahun..huhhhh tua dah aku..isk isk isk..cepat nya masa berlalu.Tidak ada apa yang hendak di ceritakan disebalik 28 ni namun aku tak boleh lari dari nombor itu...Aku tetatp mcm ni lagi.. masih berdua..belum ada rezeki agaknya..harap2 tahun 2011 adalah tahun yang amat bertuah bagiku..semoga Allah memakbulkan doaku dan suami ku untuk menimang cahaya mata..aminnnn : )
ehsan dari google image..thanks google..
lawo kan baby ni.. Takmo sedey-sedey dah..biarla org nak kata apa..yang penting aku bahagia...kalau nak difikirkan org kata mmg la tak berbaloi..kita plak akan sakit jiwaa...okla to be continue soonn....


bye......
Post a Comment

Jom Klik2

My Beloved Husband Birthday

My Beloved Princes Birthday

My Birthday