klik2 dapat duitt

Pengikut Blog Saya

JOM SHOPPING!

Tuesday, January 10, 2012

Si Dia Lagi

Assalammualaikum..selamat pagi dan salam ceria.. hurm hari ni dah 11 Januari..pejam celik pejam celik dah nak masuk pertengahan Januari.. Pantas sunggu masa berlalu.. sebenarnya takder idea nak menulis kat blog ni.. tak tahula kenapa yer..emosi tergangu kot.. hurmm tak tahula nak kata apa lagi.. redho jer.. cuma cuba cari sesuatu yang boleh mengumbirakan hati ini.. kikikiki.. nak tahu.. heheh ni saje2 jer takder apa apa yang tersirat dan tersurat.... sejak dua menjak ni nak sangat tengok drama ker..filem ke yang dilakonkan oleh ...... jeng.jeng jeng saper haaa? heheh meh tgk SINI..heheh malu laa..kui.kui kui.. takder apa la.. saje2 jer..  surf-surf kat internet banyak jugak citer lakonan dia rupanya... ketinggalan zaman betul la...  antara ceritanya  ialah Jatuh Cinta, Nurain, dalil Cinta dan banyak lagila..  ... Apa apa pun cerita2 ni semua banyak memberi pengajaran  tentang kisah kehidupan sekarang..Wallahualam....
Post a Comment

Jom Klik2

My Beloved Husband Birthday

My Beloved Princes Birthday

My Birthday