klik2 dapat duitt

Pengikut Blog Saya

JOM SHOPPING!

Sunday, June 9, 2013

JAWAPAN CONTEST YANG DAH LAPUK.. heheh soryy

Asslammualaikum.. Selamat pagi semua.. salam ceria... dan salam untuk semua.. muashhhhh!!!! hehe.. fuh..fuh..fuh.. banyak nya habusk.. eee..  dok pasal2 kan dapat flu free.. hais... udah la duk mengarut Puan Fifiey Aka Puan fieda Oi.. mohla kita  umunkan Pemenang Contest yang dah lapuk ni..Pemenang? Ada ker? jom kita semak dulu yer.. 

 nampaknya adalah sorang pemenang  yang meneka sedikit tepat walaupun tak tepat... takperla kira bagila..  ...jom kita tgk apa yang dalam kotak tu 


Pemenangnya ialah Puan Lieya Latif..sebab ada satu jer tekaan  dia betul.. Berus rambut. Berus Rambutkan aksesori  rambut.. so Dialah pemenang.. 
nanti saya akan Poskan hadiah ini yer..

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V




p/S: okla nak p sambung kerja skit.. doakan saya semoga update lagi blog untuk esok hari...hehhe



Post a Comment

Jom Klik2

My Beloved Husband Birthday

My Beloved Princes Birthday

My Birthday